:)חמישה טיפים שיגרמו לך לזוז ולהתחיל לעשות פעילות גופנית

 

טיפ מס’ 1- לקבוע בלו”ז! כן כן, לא “מחר” ולא “השבוע אני חייבת להתאמן”. לפתוח יומן, לסמן יום, לקבוע שעה, ואפילו להכניס לתזכורת לפלאפון!

 

טיפ מס’ 2- מצאי לך בגדי ספורט שאת אוהבת, אפילו רכשי אחד אם צריך 🙂 אפשר גם בקבוק מים חדש, כל דבר שיגרום לך לרצות להשוויץ בפריט החדש ולזריקת מוטיבציה!

 

טיפ מס’ 3- תעדכני חברה טובה בעניין, ברגע שמכריזים משהו בקול- יש איזושהי מחוייבות לעשות אותו. רצוי אחת פולניה שתנדנד אותך בשאלות “נו מה עם זה??”

 

טיפ מס’ 4- לכי למקום שכיף לך להתאמן בו, ים, פארק, ואל תשכחי תמונת סלפי שלך מתנשפת ומזיעה! תמונה- או- לא- קרה 🙂

זה יתן לך מוטיבציה, והלייקים, הוו… הלייקים 🙂

 

טיפ מס’ 5- הכיני לך פלייליסט קצבי שידליק אותך ויגרום לך רק לחכות לצאת מהבית ולהתחיל לשמוע אותו!

 

אהבתן? שתפו את החברות ♥

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

x
Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות